| dc.contributor.author | Zahradníková, Marcela | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-20T08:45:58Z | |
| dc.date.available | 2015-03-20T08:45:58Z | |
| dc.date.issued | 2002 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/721 | |
| dc.description.abstract | Vzhledem ke skutečnosti, že individuální integrace žáků s mentálním postižením do škol béžného typu není v současnosti legislativou umožněna, MŠMT ČR , odbor speciálního vzdělávání a institucionální výchovy, zařazuje na základě žádosti vedení škol tyto školy do experimentálního ověřování integrace žáků s mentálním postižením, a umožňuje tak žákům s mentálním postižením vzdělávat se spolu s nepostiženými vrstevníky v podmínkách základní školy. | cs |
| dc.format.extent | 210-212 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 12;3 | |
| dc.subject | integrace | cs |
| dc.subject | mentální postižení | cs |
| dc.subject | handicap | cs |
| dc.subject | osoby s handicapem | cs |
| dc.title | Poznatky z experimentálního ověřování individuální integrace žáků s mentálním postižením do běžných základních škol | cs |
| dc.type | Article | cs |