DSpace Repository

Poznatky z experimentálního ověřování individuální integrace žáků s mentálním postižením do běžných základních škol

Show simple item record

dc.contributor.author Zahradníková, Marcela
dc.date.accessioned 2015-03-20T08:45:58Z
dc.date.available 2015-03-20T08:45:58Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/721
dc.description.abstract Vzhledem ke skutečnosti, že individuální integrace žáků s mentálním postižením do škol béžného typu není v současnosti legislativou umožněna, MŠMT ČR , odbor speciálního vzdělávání a institucionální výchovy, zařazuje na základě žádosti vedení škol tyto školy do experimentálního ověřování integrace žáků s mentálním postižením, a umožňuje tak žákům s mentálním postižením vzdělávat se spolu s nepostiženými vrstevníky v podmínkách základní školy. cs
dc.format.extent 210-212 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Specialní pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 12;3
dc.subject integrace cs
dc.subject mentální postižení cs
dc.subject handicap cs
dc.subject osoby s handicapem cs
dc.title Poznatky z experimentálního ověřování individuální integrace žáků s mentálním postižením do běžných základních škol cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account