DSpace Repository

Rizika integrace dítěte s těžkým zrakovým postižením

Show simple item record

dc.contributor.author Venclová, Iva
dc.date.accessioned 2015-03-20T08:22:34Z
dc.date.available 2015-03-20T08:22:34Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/713
dc.description.abstract Integrace bývá většinou posuzována z hlediska zrakově handicapovaného je-dince. Možnosti, podmínky a přínosy integrace zrakově postiženého dítěte jsou v literatuře zpracovány např. Jesenským (1993, 1995), Keblovou (1996), Požárem (1996), Vítkovou (1998) a Michalíkem (1999). Velmi citlivou záležitostí se však jeví přínos integrace pro ostatní žáky třídy i celé školy. cs
dc.format.extent 159-165 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Specialní pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 12;3
dc.subject těžce zrakově postižení cs
dc.subject zrakově postižení cs
dc.subject nevidomí cs
dc.subject integrace cs
dc.title Rizika integrace dítěte s těžkým zrakovým postižením cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account