| dc.contributor.author | Venclová, Iva | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-20T08:22:34Z | |
| dc.date.available | 2015-03-20T08:22:34Z | |
| dc.date.issued | 2002 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/713 | |
| dc.description.abstract | Integrace bývá většinou posuzována z hlediska zrakově handicapovaného je-dince. Možnosti, podmínky a přínosy integrace zrakově postiženého dítěte jsou v literatuře zpracovány např. Jesenským (1993, 1995), Keblovou (1996), Požárem (1996), Vítkovou (1998) a Michalíkem (1999). Velmi citlivou záležitostí se však jeví přínos integrace pro ostatní žáky třídy i celé školy. | cs |
| dc.format.extent | 159-165 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 12;3 | |
| dc.subject | těžce zrakově postižení | cs |
| dc.subject | zrakově postižení | cs |
| dc.subject | nevidomí | cs |
| dc.subject | integrace | cs |
| dc.title | Rizika integrace dítěte s těžkým zrakovým postižením | cs |
| dc.type | Article | cs |