| dc.contributor.author | Šrédl, Karel | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-18T10:12:42Z | |
| dc.date.available | 2015-03-18T10:12:42Z | |
| dc.date.issued | 2003 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/498 | |
| dc.description.abstract | V současnosti si stále častěji pokládá-me otázku, zda úroveň kvality vzdělávání současných vysokoškolských studentů od-povídá kritériím požadovaným pro budou-cí vstup ČR do EU, Ve svém článku se proto zabývám porovnáním kritérii pro hodnocení kvality požadovaných v doku-mentu OECD lndicators 1997 s praxí ve výuce na PedF UK v Praze; přitom jsem sc zaměřil na kombinace oboru SPPG, kde přednáším ekonomické discipliny v růz-ných formách studia. | cs |
| dc.format.extent | 233-239 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 13;3 | |
| dc.subject | speciální pedagogika | cs |
| dc.subject | vzdělání | |
| dc.subject | pedagogové | |
| dc.title | Hodnocení kvality vzdělávání budoucích speciálních pedagogů | cs |
| dc.type | Article | cs |