dc.contributor.author |
Šrédl, Karel |
|
dc.date.accessioned |
2015-03-18T10:12:42Z |
|
dc.date.available |
2015-03-18T10:12:42Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.issn |
1211-2720 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.specpeda.cz/handle/0/498 |
|
dc.description.abstract |
V současnosti si stále častěji pokládá-me otázku, zda úroveň kvality vzdělávání současných vysokoškolských studentů od-povídá kritériím požadovaným pro budou-cí vstup ČR do EU, Ve svém článku se proto zabývám porovnáním kritérii pro hodnocení kvality požadovaných v doku-mentu OECD lndicators 1997 s praxí ve výuce na PedF UK v Praze; přitom jsem sc zaměřil na kombinace oboru SPPG, kde přednáším ekonomické discipliny v růz-ných formách studia. |
cs |
dc.format.extent |
233-239 s. |
cs |
dc.language.iso |
cs |
cs |
dc.publisher |
Univerzita Karlova v Praze |
cs |
dc.relation.ispartofseries |
Specialní pedagogika |
cs |
dc.relation.ispartofseries |
13;3 |
|
dc.subject |
speciální pedagogika |
cs |
dc.subject |
vzdělání |
|
dc.subject |
pedagogové |
|
dc.title |
Hodnocení kvality vzdělávání budoucích speciálních pedagogů |
cs |
dc.type |
Article |
cs |