| dc.contributor.author | Janásková, Dagmar | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-27T08:51:27Z | |
| dc.date.available | 2015-03-27T08:51:27Z | |
| dc.date.issued | 1998 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/943 | |
| dc.description.abstract | Denní praxe poradenského psychologa ukazuje, že k pozitivnímu posunu v řešení konkrétního případu je nutné, aby se osobní angažovanost rodičů v pomoci dítěti neomezovala na pouhou návštěvu poradny, pasivní vyslechnuti rad a očekáváni zásahu zvenčí, který by měl změnit dítě. | cs |
| dc.format.extent | 26-28 | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 8;5 | |
| dc.subject | psychologie | cs |
| dc.subject | pedagogicko-psychologické poradenství | cs |
| dc.title | Zkušenosti ze skupinové práce dětí s rodiči v pedagogicko-psychologické poradně | cs |
| dc.type | Article | cs |