| dc.contributor.author | Hrubý, Jaroslav | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-27T08:49:28Z | |
| dc.date.available | 2015-03-27T08:49:28Z | |
| dc.date.issued | 1998 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/942 | |
| dc.description.abstract | Nikdo ncpopirá význam mluvy pro neslyšící. Schopnost domluvit se alespoň v nejbližším okolí, které si je schopno zvyknout i na značné zkreslenou artikulaci neslyšících, významné usnadňuje komunikaci. Je však otázkou, co vše má být pro vytvoření mluvy u neslyšících détí obětováno. | cs |
| dc.format.extent | 17-25 | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 8;5 | |
| dc.subject | sluchové postižení | cs |
| dc.subject | těžce sluchově postižený | cs |
| dc.subject | neslyšící | cs |
| dc.subject | nevidomí | cs |
| dc.title | Srozumitelnost mluvy žáků na českých školách pro sluchově postižené | cs |
| dc.type | Article | cs |