| dc.contributor.author | Zahradníková, Marcela | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-27T08:41:32Z | |
| dc.date.available | 2015-03-27T08:41:32Z | |
| dc.date.issued | 1998 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/938 | |
| dc.description.abstract | Hodnocení žáka je nedílnou součástí výchovně vzdělávacího procesu, klasifikace je jednou z jeho hlavních forem. Spolu s probíhající transformaci školství a s ní související změnou pojetí dítěte v subjekt výchovy vyvstává otázka, do jaké míry vystihuje klasické „známkováni" osobnost dítěte ve všech jejich aspektech. Je vždy dostatečným výchovným prostředkem, motivuje žáka k dosahování lepších vý-sledků, působí pozitivně na jeho psychiku? To jsou jen některé z otázek, na které je nutné hledat odpověď. | cs |
| dc.format.extent | 2-4 | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 8;5 | |
| dc.subject | zvláštní školy | cs |
| dc.subject | hodnocení | cs |
| dc.title | Širší slovník hodnocení žáků zvláštní školy | cs |
| dc.type | Article | cs |