| dc.contributor.author | Valenta, Milan | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-27T08:16:02Z | |
| dc.date.available | 2015-03-27T08:16:02Z | |
| dc.date.issued | 1998 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/926 | |
| dc.description.abstract | Vícc jak sto let se odborníci zamýšlejí nad diagnostickou hodnotou dětské kresby. Za tu dobu bylo vyprojektováno velké množství standardizovaných testů i nestandardizovaných metodických postupů využívajících kresby k analýze, evaluaci a interpretaci jejich vybraných znaků za účelem psychometrického zkoumání člověka. | cs |
| dc.format.extent | 12-20 | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 8;4 | |
| dc.subject | mentální postižení | cs |
| dc.subject | kresby | cs |
| dc.subject | psychometrie | cs |
| dc.title | Analýza prostorových vztahů v kresbě mentálně postižených dětí mladšího školního věku | cs |
| dc.type | Article | cs |