| dc.contributor.author | Šebesta, František | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-26T08:04:48Z | |
| dc.date.available | 2015-03-26T08:04:48Z | |
| dc.date.issued | 1998 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/917 | |
| dc.description.abstract | Výuka znakové řeči je stále obtížný problém a vytvořený multimediální program je prostředkem jak mnoho potíží odstranit. Z hlediska uživatele je jistě příjemné, že žák je učitelem stále „očekáván" a vyučován v době pro žáka nejvýhodnější. Tím, že je učitel stále „přítomen", nemusí žák ztrácet čas a prostředky cestováním. Výhodou je také učitelova nekonečná trpělivost. | cs |
| dc.format.extent | 44-45 | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 8;3 | |
| dc.subject | znakový jazyk | cs |
| dc.subject | znaková řeč | cs |
| dc.subject | výuka | cs |
| dc.title | O nové možnosti vyuky znakové řeči | cs |
| dc.type | Article | cs |