DSpace Repository

Stresové a resilienční faktory v rodinách s dětmi se specifickými poruchami učení

Show simple item record

dc.contributor.author Strnadová-Lednická, Iva
dc.date.accessioned 2015-03-25T07:57:07Z
dc.date.available 2015-03-25T07:57:07Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/880
dc.description.abstract Cílem tohoto článku je informovat čtenáře o výsledku výzkumu stresových resilientních činitelů v rodinách dětí s dyslexií. Skupinu výzkumného šetření tvoří 63 rodin, a to rodiče žáků navštěvujících 3., 5. a 8. třídy základních škol pro děti se specifickými poruchami učeni a chováni či specializované třídy. Výsledky výzkumu potvrdily předpoklad, že dyslexie je zdrojem stresu pro rodiny dětí s tímto postižením a že identifikace jednotlivých kategorií zdrojů stresu může napomoci ke zlepšení úrovně podpory poskytované rodinám těchto dětí. cs
dc.format.extent 200-215 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 15;3
dc.subject stres cs
dc.subject resilienční činitele cs
dc.subject dyslexie cs
dc.subject rodina cs
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject metoda zakotvené teorie cs
dc.title Stresové a resilienční faktory v rodinách s dětmi se specifickými poruchami učení cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account