| dc.contributor.author | Xiuyang, Zhang | |
| dc.contributor.author | Šiška, Jan | |
| dc.contributor.author | Hádková, Kateřina | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-24T09:30:33Z | |
| dc.date.available | 2015-03-24T09:30:33Z | |
| dc.date.issued | 2007 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/846 | |
| dc.description.abstract | V příspěvku představujeme studijní program Erasmus Mundus Speciál Educational Needs (dále též EM SEN), na kterém se podílí Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta. V tomto programu posluchači získávají mj. kompetence v oblasti mezinárodních komparativních analýz vztahujících se k inkluzivnímu vzdělávání. Na příkladu srovnávací analýzy v oblasti komunikace osob se sluchovým postižením v Číně, Nizozemí a Velké Británii ilustrujeme způsob, jakým jsou posluchači v programu EM SEN vedeni ke kritickému posuzováni pedagogických jevů. | cs |
| dc.format.extent | 249-261 | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 17;4 | |
| dc.subject | program Erasmus Mundus | cs |
| dc.subject | Erasmus Mundus Speciál Educational Needs | cs |
| dc.subject | neslyšící | cs |
| dc.subject | nedoslýchaví | cs |
| dc.subject | ohluchlí | cs |
| dc.subject | sluchově postižení | cs |
| dc.subject | znakový jazyk | cs |
| dc.subject | bilingválni metoda | cs |
| dc.subject | orální metoda | cs |
| dc.subject | totální komunikace | cs |
| dc.subject | kompenzační pomůcky | cs |
| dc.subject | kochleární implantáty | cs |
| dc.subject | sluchadla | cs |
| dc.subject | nevidomí | cs |
| dc.title | Komparace přístupu uplatňovaných ve vzdělání žáků a studentů se sluchovým postižením v Číně, Nizozemí a Velké Britanii | cs |
| dc.type | Article | cs |