| dc.contributor.author | Potměšil, Miloň | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-20T07:41:07Z | |
| dc.date.available | 2015-03-20T07:41:07Z | |
| dc.date.issued | 2002 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/692 | |
| dc.description.abstract | Při schůzce vedoucích projektů Socrates - Comenius v listopadu 2000 v Bruselu, kde bylo hlavním cílem sestavit sku-piny, tvořené zástupci zúčastněných zemí pro řešení jednotlivých projektů s aktivním zapojením studentů, se ukázalo, že je velmi obtížné tyto skupiny sestavit dle představ jednotlivých zástupců škol. | cs |
| dc.format.extent | 64-69 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 12;1 | |
| dc.subject | postižení žáci | cs |
| dc.title | Komparativní studie o možnostech vzdělání postižených žáků v Itálii a Finsku | cs |
| dc.type | Article | cs |