| dc.contributor.author | Vitásková, Kateřina | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-19T12:19:23Z | |
| dc.date.available | 2015-03-19T12:19:23Z | |
| dc.date.issued | 2004 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/639 | |
| dc.description.abstract | Cílem tohoto příspěvku je stručný náhled do problematiky terminologického vymezení praxie a jejich poruch s ohledem na interdisciplinárni pojetí současné speciální pedagogiky. Přiblíženo je odborné názvosloví neurologické a speciálně pedagogické, s důrazem na jeho aplikaci v kontextu narušené komunikační schopnosti (včetně specifických poruch učení). Autorka vychází z analýzy tuzemské i zahraniční literatury. | cs |
| dc.format.extent | 208-214 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 14;3 | |
| dc.subject | praxie | cs |
| dc.subject | terminologie | cs |
| dc.subject | speciální pedagogika | cs |
| dc.subject | motorika dispraxie | cs |
| dc.subject | apraxie | cs |
| dc.subject | neurologie | cs |
| dc.subject | logopedie | cs |
| dc.subject | specifické poruchy učení | cs |
| dc.title | Terminologie v oblasti praxie a jijích poruch v interdisciplinárním kontextu současné speciální pedagogiky | cs |
| dc.type | Article | cs |