DSpace Repository

Terminologie v oblasti praxie a jijích poruch v interdisciplinárním kontextu současné speciální pedagogiky

Show simple item record

dc.contributor.author Vitásková, Kateřina
dc.date.accessioned 2015-03-19T12:19:23Z
dc.date.available 2015-03-19T12:19:23Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/639
dc.description.abstract Cílem tohoto příspěvku je stručný náhled do problematiky terminologického vymezení praxie a jejich poruch s ohledem na interdisciplinárni pojetí současné speciální pedagogiky. Přiblíženo je odborné názvosloví neurologické a speciálně pedagogické, s důrazem na jeho aplikaci v kontextu narušené komunikační schopnosti (včetně specifických poruch učení). Autorka vychází z analýzy tuzemské i zahraniční literatury. cs
dc.format.extent 208-214 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 14;3
dc.subject praxie cs
dc.subject terminologie cs
dc.subject speciální pedagogika cs
dc.subject motorika dispraxie cs
dc.subject apraxie cs
dc.subject neurologie cs
dc.subject logopedie cs
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.title Terminologie v oblasti praxie a jijích poruch v interdisciplinárním kontextu současné speciální pedagogiky cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account