| dc.contributor.author | Valenta, Milan | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-19T10:29:04Z | |
| dc.date.available | 2015-03-19T10:29:04Z | |
| dc.date.issued | 2001 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/609 | |
| dc.description.abstract | Konceptuálni, strukturální i obsahové změny. které zasáhly v minule dekadé v Jechny humanitné orientované obory, se nevyhnuly ani česke speciální pedagogi-ce. přičemž zmény v rámci oboru (stávající i ty orientované k nejbližšimu časovému horizontu) vykazuji kvalitativné tako-vou dimenzi, ie nelze hovoht pouze o dílčích úpravách, přesunech či "krystalizacich" v oblasti terminologické, strukturálni. obsahové atp . ale přímo o hledáni nového paradigmatu discipliny, tedy jejího nového modelováni a vymezováni v souladu s kvalitami postmodemistické společnosti | cs |
| dc.format.extent | 1-3 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 11;1 | |
| dc.subject | paradigmata | cs |
| dc.subject | speciální pedagogika | cs |
| dc.title | Krátké zamyšlení nad nutností změny paradigmatu české speciální pedagogiky pro jednadvacáté století | cs |
| dc.type | Article | cs |