| dc.contributor.author | Güttnerová, Dagmar | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-18T13:03:10Z | |
| dc.date.available | 2015-03-18T13:03:10Z | |
| dc.date.issued | 2004 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/541 | |
| dc.description.abstract | Článek pojednává o případové studii z oblasti sociálního učení u postižených osob - vnější mobilitě (praktické otázky všedního dne, úkoly a vztahy) a vnitřní mobilitě (vyrovnání se s postižením, oblast osobnosti postiženého). Předmětem kvalitativního výzkumu byla německá dívka s velmi těžkým zrakovým postižením. Pozorování, rozhovory a analýza dokumentů ukázaly, že sociální učení vyučované na internátní škole, kam dívka dochází, mělo zásadní vliv na její osobnost, především na oblast komunikace, orientace, vztahu k sobě samé, na postoj k okolí, na oblast vlastni iniciativy či vyjadřování svých pocitů a potřeb. | cs |
| dc.format.extent | 94-106 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 14;2 | |
| dc.subject | sociální učení | cs |
| dc.subject | vnější mobilita | cs |
| dc.subject | vnitřní mobilita | cs |
| dc.subject | komunikace | cs |
| dc.subject | oblasti vnitřní a vnější podpory | cs |
| dc.subject | zrakové vady | |
| dc.subject | zrakové vnímání | |
| dc.subject | vizuální vnímání | |
| dc.subject | duševní zdraví | |
| dc.subject | každodenní život | |
| dc.title | Vliv sociálního učení na zrakově postiženého jedince | cs |
| dc.type | Article | cs |