DSpace Repository

Vliv sociálního učení na zrakově postiženého jedince

Show simple item record

dc.contributor.author Güttnerová, Dagmar
dc.date.accessioned 2015-03-18T13:03:10Z
dc.date.available 2015-03-18T13:03:10Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/541
dc.description.abstract Článek pojednává o případové studii z oblasti sociálního učení u postižených osob - vnější mobilitě (praktické otázky všedního dne, úkoly a vztahy) a vnitřní mobilitě (vyrovnání se s postižením, oblast osobnosti postiženého). Předmětem kvalitativního výzkumu byla německá dívka s velmi těžkým zrakovým postižením. Pozorování, rozhovory a analýza dokumentů ukázaly, že sociální učení vyučované na internátní škole, kam dívka dochází, mělo zásadní vliv na její osobnost, především na oblast komunikace, orientace, vztahu k sobě samé, na postoj k okolí, na oblast vlastni iniciativy či vyjadřování svých pocitů a potřeb. cs
dc.format.extent 94-106 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 14;2
dc.subject sociální učení cs
dc.subject vnější mobilita cs
dc.subject vnitřní mobilita cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject oblasti vnitřní a vnější podpory cs
dc.subject zrakové vady
dc.subject zrakové vnímání
dc.subject vizuální vnímání
dc.subject duševní zdraví
dc.subject každodenní život
dc.title Vliv sociálního učení na zrakově postiženého jedince cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account