| dc.contributor.author | Motejzíková, Jitka | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-18T10:07:45Z | |
| dc.date.available | 2015-03-18T10:07:45Z | |
| dc.date.issued | 2003 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/496 | |
| dc.description.abstract | Vždy, když se učíme cizímu jazyku, učíme se jej na základě vědomí rozdílů, které se v jeho struktuře objevují oproti našemu mateřskému jazyku. Rozdíly se týkají všech rovin: fonetické, morfologické, lexikální i syntaktické. Pokud se za-stavíme u slovní zásoby obou jazyků, tedy lexikálni roviny, velmi často se dostáváme do situace, kdy nelze lexikální jednotky cizího jazyka převést přímo do našeho mateřského jazyka a naopak | cs |
| dc.format.extent | 218-226 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 13;3 | |
| dc.subject | znaková řeč | cs |
| dc.subject | znakový jazyk | cs |
| dc.subject | nevidomí | cs |
| dc.subject | hluchota | cs |
| dc.title | Poznáváme český znakovy jazyk V. (specifické znaky) | cs |
| dc.type | Article | cs |