| dc.contributor.author | Zezulková, Eva | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-17T12:59:41Z | |
| dc.date.available | 2015-03-17T12:59:41Z | |
| dc.date.issued | 2008 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/435 | |
| dc.description.abstract | Článek popisuje proces percepce řeči u žáků s lehkým mentálním postižením a uvádí výsledky výzkumu zaměřeného na zjišťování a posuzování úrovně jejich fonémického uvědomování. V závěru článku jsou uvedeny návrhy a opatření pro speciálně pedagogickou teorii a praxi a zároveň je vyjádřen oprávněný předpoklad, že důraz na kvalitnější orientaci ve zvukové struktuře jazyka může pozitivně ovlivňovat rozvoj řeči u těchto žáků. | cs |
| dc.format.extent | 299-308 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 18;4 | |
| dc.subject | osoby s mentálním postižením | cs |
| dc.subject | proces percepce zvuků řeči | cs |
| dc.subject | akustická gnóze | cs |
| dc.subject | centrální řečové funkce | cs |
| dc.subject | řeč | cs |
| dc.subject | mozek | cs |
| dc.subject | fonémické uvědomování | cs |
| dc.title | Fonémické uvědomování u žáků s lehkým mentálním postižením | cs |
| dc.type | Article | cs |