DSpace Repository

Fonémické uvědomování u žáků s lehkým mentálním postižením

Show simple item record

dc.contributor.author Zezulková, Eva
dc.date.accessioned 2015-03-17T12:59:41Z
dc.date.available 2015-03-17T12:59:41Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/435
dc.description.abstract Článek popisuje proces percepce řeči u žáků s lehkým mentálním postižením a uvádí výsledky výzkumu zaměřeného na zjišťování a posuzování úrovně jejich fonémického uvědomování. V závěru článku jsou uvedeny návrhy a opatření pro speciálně pedagogickou teorii a praxi a zároveň je vyjádřen oprávněný předpoklad, že důraz na kvalitnější orientaci ve zvukové struktuře jazyka může pozitivně ovlivňovat rozvoj řeči u těchto žáků. cs
dc.format.extent 299-308 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 18;4
dc.subject osoby s mentálním postižením cs
dc.subject proces percepce zvuků řeči cs
dc.subject akustická gnóze cs
dc.subject centrální řečové funkce cs
dc.subject řeč cs
dc.subject mozek cs
dc.subject fonémické uvědomování cs
dc.title Fonémické uvědomování u žáků s lehkým mentálním postižením cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account