DSpace Repository

Specifické poruchy učení a chování z pohledu metodiky hudby těla (2. díl.)

Show simple item record

dc.contributor.author Beníčková, Marie
dc.date.accessioned 2015-02-13T12:50:25Z
dc.date.available 2015-02-13T12:50:25Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/276
dc.description.abstract V prvním díle nazvaném Hudba těla - česká muzikoterapeutická metodika byly popsány základní principy metodiky Hudba těla v rovině teoretické i praktické. Cílem druhého dílu je popis aplikace metodiky Hudba těla v rámci problematiky specifických poruch učení, seznámeni s výzkumy řešícími danou problematiku a s možnostmi jejího využití v pedagogické praxi. Článek je doplněn o ukázky konkrétních muzikoterapeutických cvičení. cs
dc.format.extent 122-135 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 20;2
dc.subject muzikoterapie cs
dc.subject metodika cs
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject sluchová percepce cs
dc.subject diagnostika cs
dc.subject auditívni diferenciace cs
dc.subject sluchová analýza a syntéza cs
dc.subject audiomotorická koordinace cs
dc.subject reedukační techniky cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject praktická muzikoterapeutická cvičení cs
dc.title Specifické poruchy učení a chování z pohledu metodiky hudby těla (2. díl.) cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account