| dc.contributor.author | Beníčková, Marie | |
| dc.date.accessioned | 2015-02-13T12:50:25Z | |
| dc.date.available | 2015-02-13T12:50:25Z | |
| dc.date.issued | 2010 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/276 | |
| dc.description.abstract | V prvním díle nazvaném Hudba těla - česká muzikoterapeutická metodika byly popsány základní principy metodiky Hudba těla v rovině teoretické i praktické. Cílem druhého dílu je popis aplikace metodiky Hudba těla v rámci problematiky specifických poruch učení, seznámeni s výzkumy řešícími danou problematiku a s možnostmi jejího využití v pedagogické praxi. Článek je doplněn o ukázky konkrétních muzikoterapeutických cvičení. | cs |
| dc.format.extent | 122-135 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 20;2 | |
| dc.subject | muzikoterapie | cs |
| dc.subject | metodika | cs |
| dc.subject | specifické poruchy učení | cs |
| dc.subject | sluchová percepce | cs |
| dc.subject | diagnostika | cs |
| dc.subject | auditívni diferenciace | cs |
| dc.subject | sluchová analýza a syntéza | cs |
| dc.subject | audiomotorická koordinace | cs |
| dc.subject | reedukační techniky | cs |
| dc.subject | výzkum | cs |
| dc.subject | praktická muzikoterapeutická cvičení | cs |
| dc.title | Specifické poruchy učení a chování z pohledu metodiky hudby těla (2. díl.) | cs |
| dc.type | Article | cs |