DSpace Repository

Mateřský jazyk romských žáků základních škol v procesu vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.author Kaleja, Martin
dc.date.accessioned 2015-02-13T08:18:15Z
dc.date.available 2015-02-13T08:18:15Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/228
dc.description.abstract Příspěvek se zabývá mateřským jazykem romských žáků v procesu vzdělávání v České republice. Zmiňuje vliv romštiny na proces edukace, charakterizuje specifika „česko-romského" etnolektu a jeho konkrétní podobu z pohledu filologického. Dále je prostor věnován romskému jazyku jako suportivnímu mechanismu ve vzdělávání a logopedické prevenci a intervenci v procesu edukace romských žáků. cs
dc.format.extent 167-177 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 21;3
dc.subject edukace cs
dc.subject etnolekt cs
dc.subject podpora cs
dc.subject romština cs
dc.subject romský žák cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.title Mateřský jazyk romských žáků základních škol v procesu vzdělávání cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account