| dc.contributor.author | Kaleja, Martin | |
| dc.date.accessioned | 2015-02-13T08:18:15Z | |
| dc.date.available | 2015-02-13T08:18:15Z | |
| dc.date.issued | 2011 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/228 | |
| dc.description.abstract | Příspěvek se zabývá mateřským jazykem romských žáků v procesu vzdělávání v České republice. Zmiňuje vliv romštiny na proces edukace, charakterizuje specifika „česko-romského" etnolektu a jeho konkrétní podobu z pohledu filologického. Dále je prostor věnován romskému jazyku jako suportivnímu mechanismu ve vzdělávání a logopedické prevenci a intervenci v procesu edukace romských žáků. | cs |
| dc.format.extent | 167-177 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 21;3 | |
| dc.subject | edukace | cs |
| dc.subject | etnolekt | cs |
| dc.subject | podpora | cs |
| dc.subject | romština | cs |
| dc.subject | romský žák | cs |
| dc.subject | vzdělávání | cs |
| dc.title | Mateřský jazyk romských žáků základních škol v procesu vzdělávání | cs |
| dc.type | Article | cs |