| dc.contributor.author | Belza, Magdalena | |
| dc.date.accessioned | 2017-11-14T09:16:24Z | |
| dc.date.available | 2017-11-14T09:16:24Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/1571 | |
| dc.description.abstract | Účelem tohoto článku je prezentace hlavních směrů polského systému vzdělávání men- tálně postižených žáků, uvedení právních předpokladů, které determinují zvláštní vzdělávání (povinná školní docházka, formy výuky, kvalifikace pro zvláštní školy, programový základ), jakož i prezentace příkladů dobré praxe na základě charakteristiky dvou středisek: jednoho veřejného a druhého spravovaného občanským sdružením. | cs |
| dc.description.abstract | The purpose of this article is to present the main objectives of the Polish system of education for students with intellectual disabilities, to describe the legal require- ments of special education (compulsory education, forms of education, eligibility for special education educational curriculum), and to provide examples of good practice on the basis of an account of two different schools, one of which one is public and the other administered by a civic association. | en |
| dc.format.extent | 206-217 ; 12 stran | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 25;3 | |
| dc.subject | speciální škola | cs |
| dc.subject | mentální postižení, | cs |
| dc.subject | systém speciálního vzdělávání | cs |
| dc.title | Systém speciálního vzdělávání mentálně postižených osob v Polsku – Příklady zdařilé praxe | cs |
| dc.type | Article | cs |