DSpace Repository

Systém speciálního vzdělávání mentálně postižených osob v Polsku – Příklady zdařilé praxe

Show simple item record

dc.contributor.author Belza, Magdalena
dc.date.accessioned 2017-11-14T09:16:24Z
dc.date.available 2017-11-14T09:16:24Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/1571
dc.description.abstract Účelem tohoto článku je prezentace hlavních směrů polského systému vzdělávání men- tálně postižených žáků, uvedení právních předpokladů, které determinují zvláštní vzdělávání (povinná školní docházka, formy výuky, kvalifikace pro zvláštní školy, programový základ), jakož i prezentace příkladů dobré praxe na základě charakteristiky dvou středisek: jednoho veřejného a druhého spravovaného občanským sdružením. cs
dc.description.abstract The purpose of this article is to present the main objectives of the Polish system of education for students with intellectual disabilities, to describe the legal require- ments of special education (compulsory education, forms of education, eligibility for special education educational curriculum), and to provide examples of good practice on the basis of an account of two different schools, one of which one is public and the other administered by a civic association. en
dc.format.extent 206-217 ; 12 stran cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 25;3
dc.subject speciální škola cs
dc.subject mentální postižení, cs
dc.subject systém speciálního vzdělávání cs
dc.title Systém speciálního vzdělávání mentálně postižených osob v Polsku – Příklady zdařilé praxe cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account