DSpace Repository

Problémové situace v názorech učitelů integračních tříd jako příspěvek k diskusi nad koncepcí integračního vzdělávání v Polsku

Show simple item record

dc.contributor.author Gajdzica, Zenon
dc.date.accessioned 2017-11-14T09:10:01Z
dc.date.available 2017-11-14T09:10:01Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/1570
dc.description.abstract Zdravotně postižení a sociálně znevýhodnění žáci v Polsku mohou realizovat školní do- cházku různým způsobem. Integrační vzdělávání je jedním z nich. Jeho model, kromě často zdů- razňovaných výhod, s sebou taktéž přináší různé obtížné situace. V tomto článku jsou prezentová- ny názory pedagogů vyučujících v integračních třídách na problémové situace, s nimiž se setkali. Účelem analýzy je tedy především uvést a rozebrat potíže v každodenní práci učitele v integrační třídě, a to v různých oblastech – metodické, organizační, sociální a ekonomické. cs
dc.description.abstract Problematic Situations in the Views of Teachers of Integrated Classes as a Contribution to Discussion on the Conception of Integrated Education in Poland In Poland there are various forms of education for disabled and socially disadvan- taged pupils in their years of compulsory school attendance. Integrated education is one of them. While its advantages are frequently emphasised, this model of education also creates some difficult situations in practice. The article presents the opinions of teachers working in integrated classes on the problem situations that they have encountered, The aim of the study is then principally to describe and discuss difficulties in the daily practice of an integrated class teacher in different aspects: methodological, organizational, social and economic. en
dc.format.extent 197-205 ; 9 stran cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 25;3
dc.subject integrační vzdělávání cs
dc.subject postižený a znevýhodněný žák cs
dc.subject učitel cs
dc.subject speciální vzdělávací potřeby cs
dc.title Problémové situace v názorech učitelů integračních tříd jako příspěvek k diskusi nad koncepcí integračního vzdělávání v Polsku cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account