DSpace Repository

Připravenost učitelů na inkluzivní vzdělávání v oblasti specifických poruch učení

Show simple item record

dc.contributor.author Michalová, Zdeňka
dc.contributor.author Pešatová, Ilona
dc.contributor.author Beránková, Ivana
dc.contributor.author Dražilová, Lucie
dc.contributor.author Havlová, Diana
dc.date.accessioned 2015-02-10T08:32:44Z
dc.date.available 2015-02-10T08:32:44Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/150
dc.description.abstract Speciálněpedagogické kompetence učitelů základní školy jsou jedním z důležitých a nezbytných předpokladů pro úspěšnou inkluzivní edukaci žáků se specifickými poruchami uče-ní (dále jen SPU). Je tedy žádoucí, aby si učitelé své speciálněpedagogické kompetence získané v průběhu vysokoškolského studia dále prohlubovali a rozšiřovali. Formou výzkumu bylo zjišťováno, zda se tak skutečně děje a zda sledování aktuálních informací o SPU souvisí s délkou praxe učitele, resp. jeho osobními zkušenostmi. Analýza dotazníku od 612 učitelů z České republiky naznačuje, že úroveň aktuálních vědomostí ZS učitelů o problematice edukace žáků se SPU s dél-kou jejich praxe nesouvisí. cs
dc.format.extent 30-45 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 22;1
dc.subject inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject problémy učení cs
dc.subject celoživotní učení cs
dc.subject subjektivní faktory cs
dc.subject objektivní faktory cs
dc.subject vědomosti cs
dc.subject učitelé cs
dc.subject pedagogové cs
dc.subject základní školy cs
dc.title Připravenost učitelů na inkluzivní vzdělávání v oblasti specifických poruch učení cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account