| dc.contributor.author | Michalová, Zdeňka | |
| dc.contributor.author | Pešatová, Ilona | |
| dc.contributor.author | Beránková, Ivana | |
| dc.contributor.author | Dražilová, Lucie | |
| dc.contributor.author | Havlová, Diana | |
| dc.date.accessioned | 2015-02-10T08:32:44Z | |
| dc.date.available | 2015-02-10T08:32:44Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/150 | |
| dc.description.abstract | Speciálněpedagogické kompetence učitelů základní školy jsou jedním z důležitých a nezbytných předpokladů pro úspěšnou inkluzivní edukaci žáků se specifickými poruchami uče-ní (dále jen SPU). Je tedy žádoucí, aby si učitelé své speciálněpedagogické kompetence získané v průběhu vysokoškolského studia dále prohlubovali a rozšiřovali. Formou výzkumu bylo zjišťováno, zda se tak skutečně děje a zda sledování aktuálních informací o SPU souvisí s délkou praxe učitele, resp. jeho osobními zkušenostmi. Analýza dotazníku od 612 učitelů z České republiky naznačuje, že úroveň aktuálních vědomostí ZS učitelů o problematice edukace žáků se SPU s dél-kou jejich praxe nesouvisí. | cs |
| dc.format.extent | 30-45 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 22;1 | |
| dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cs |
| dc.subject | problémy učení | cs |
| dc.subject | celoživotní učení | cs |
| dc.subject | subjektivní faktory | cs |
| dc.subject | objektivní faktory | cs |
| dc.subject | vědomosti | cs |
| dc.subject | učitelé | cs |
| dc.subject | pedagogové | cs |
| dc.subject | základní školy | cs |
| dc.title | Připravenost učitelů na inkluzivní vzdělávání v oblasti specifických poruch učení | cs |
| dc.type | Article | cs |