| dc.contributor.author | Valenta, Milan | |
| dc.date.accessioned | 2015-05-05T09:41:31Z | |
| dc.date.available | 2015-05-05T09:41:31Z | |
| dc.date.issued | 2010 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/1397 | |
| dc.description.abstract | Článek podává výsledky šetření v oblasti změn psychosociálního profilu studentů speciální pedagogiky, způsobených výcvikem vycházejícím z dramických a expresivní terapeutických, artefiletických postupů a technik. | cs |
| dc.format.extent | 288-313 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 20;4 | |
| dc.subject | dramika | cs |
| dc.subject | dramaterapie | cs |
| dc.subject | osobnostní-sociální výcvik | cs |
| dc.subject | speciální pedagogika | cs |
| dc.subject | dotazníky | cs |
| dc.title | Evaluace efektivnosti postupů blízkých dramaterapii, dramice (výchovné dramatice) a osobnostně-sociálnímu výcviku v pregraduální přípravě speciálních pedagogů | cs |
| dc.type | Article | cs |