| dc.contributor.author | Michalík, Jan | |
| dc.contributor.author | Růžička, Michal | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-25T10:33:15Z | |
| dc.date.available | 2015-03-25T10:33:15Z | |
| dc.date.issued | 2005 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/907 | |
| dc.description.abstract | Autoři seznamují čtenáře s výsledkem projektu, jehož cílem bylo provést rozsáhlejší šetření v oblasti skupinové integrace ve speciálních třídách běžných základních škol. Článek má poskytnout první informace získané vyhodnocením dotazníkového šetření. Přináší základní údaje o měřeném jevu v následujících oblastech: způsob vzniku speciální třídy, motivace ke zvolenému způsobu vzdělávání, vliv speciální třídy na školní klima, možnosti společné výuky a společných mimovyučovacích aktivit žáků s postižením, spolupráce rodičů žáků a učitelů ve škole, využití prostředků speciálně pedagogické podpory a další. Získané informace jsou pohledem na speciální třídy jako celek, tedy bez ohledu na typ postižení. Text je doplněn srovnávacími tabulkami a grafy, které dokreslují pohled na sledované problémy. | cs |
| dc.format.extent | 294-302 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 15;4 | |
| dc.subject | skupinová integrace | cs |
| dc.subject | integrovaná výchova a vzdělávání | cs |
| dc.subject | speciální třídy | cs |
| dc.subject | žáci | cs |
| dc.subject | děti se zdravotním postižením | cs |
| dc.subject | žáci intaktní | cs |
| dc.subject | společná výuka | cs |
| dc.subject | společná účast | cs |
| dc.subject | klima školy | cs |
| dc.subject | spolupráce rodičů | cs |
| dc.subject | prostředky speciálně pedagogické podpory | cs |
| dc.title | Speciální třídy základních škol (zpráva z šetření) | cs |
| dc.type | Article | cs |