| dc.contributor.author | Zikl, Pavel | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-25T08:30:24Z | |
| dc.date.available | 2015-03-25T08:30:24Z | |
| dc.date.issued | 2005 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/893 | |
| dc.description.abstract | Článek se věnuje pojmu „kombinované postižení", jeho definování, vývoji, modelům přístupu. Dále pak kategorizaci osob s tímto postižením a problematice vztahu téžkého a kombinovaného postižení. | cs |
| dc.format.extent | 241-245 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika; | |
| dc.relation.ispartofseries | 15;4 | |
| dc.subject | osoby s kombinovaným postižením | cs |
| dc.subject | těžké postižení | cs |
| dc.subject | modely přístupu | cs |
| dc.subject | definice | cs |
| dc.title | Pojem kombinované postižení | cs |
| dc.type | Article | cs |