| dc.contributor.author | Šifferová, Olga | |
| dc.contributor.author | a kol. | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-25T08:09:00Z | |
| dc.date.available | 2015-03-25T08:09:00Z | |
| dc.date.issued | 2005 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/881 | |
| dc.description.abstract | Způsob trávení volného času výrazně ovlivňuje řečové kompetence předškolních dětí. Logopedická společnost M. Sováka provedla na toto téma dotazníkové šetření, z něhož vyplynulo, že kulturně využitý volný čas těchto dětí je z velké části vyplněn sledováním televize. Zdá se, že pro rodiče je to časově nejméně náročné řešení. Problém vyžaduje další výzkum. | cs |
| dc.format.extent | 216-222 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 15;3 | |
| dc.subject | děti předškolního věku | cs |
| dc.subject | okruhy kulturního vyžití | cs |
| dc.subject | volný čas | cs |
| dc.subject | logopedie | cs |
| dc.title | Využití volného času u předškolních dětí z logopedického pohledu | cs |
| dc.type | Article | cs |