| dc.date.accessioned | 2015-03-24T12:56:42Z | |
| dc.date.available | 2015-03-24T12:56:42Z | |
| dc.date.issued | 2005 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/862 | |
| dc.format.extent | 172-172 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika; | |
| dc.relation.ispartofseries | 15;3 | |
| dc.subject | učení | cs |
| dc.subject | motivace | cs |
| dc.subject | sociální dovednosti | cs |
| dc.subject | vyučovací metody | cs |
| dc.subject | emoční inteligence | cs |
| dc.subject | rodina a škola | cs |
| dc.title | Recenze: MEZINÁRODNÍ AKADEMIE VZDĚLÁVANÍ/UNESCO. Efektivní učení ve škole. Praha : Portál, 2005. 144 s. ISBN 80-7178-556-3. | cs |
| dc.type | Review | cs |