DSpace Repository

Vzdělávací aspekt v supervizi vychovatelů v dětských domovech

Show simple item record

dc.contributor.author Nový, Evžen
dc.date.accessioned 2014-11-13T12:25:10Z
dc.date.available 2014-11-13T12:25:10Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/84
dc.description.abstract Autor se v článku zaměřuje na výukový aspekt supervize v rámci supervizního procesu v dětských domovech. Zkoumá, jak odborně kompetence pracovníků ovlivňují jejich možnosti porozumět případu v rámci supervizního sezení. Popisuje situace, kdy vychovatelé nemohou rozpoznat a teoreticky uchopit některý fenomén, což se může v supervizi projevit jako „zacyklení" procesu. Autor tuto situaci porovnává s různými teoretickými koncepty a uvažuje, jak se má su-pervízor při vedení sezení zachovat. Popisuje možnosti intervencia různá rizika, která s sebou tyto možnosti nesou. cs
dc.format.extent 31-38 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika;
dc.relation.ispartofseries 23;1
dc.subject supervize cs
dc.subject dětské domovy cs
dc.subject vychovatelé cs
dc.subject výuka cs
dc.subject výchova a vzdělávání cs
dc.subject učení cs
dc.title Vzdělávací aspekt v supervizi vychovatelů v dětských domovech cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account