| dc.contributor.author | Nový, Evžen | |
| dc.date.accessioned | 2014-11-13T12:25:10Z | |
| dc.date.available | 2014-11-13T12:25:10Z | |
| dc.date.issued | 2013 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/84 | |
| dc.description.abstract | Autor se v článku zaměřuje na výukový aspekt supervize v rámci supervizního procesu v dětských domovech. Zkoumá, jak odborně kompetence pracovníků ovlivňují jejich možnosti porozumět případu v rámci supervizního sezení. Popisuje situace, kdy vychovatelé nemohou rozpoznat a teoreticky uchopit některý fenomén, což se může v supervizi projevit jako „zacyklení" procesu. Autor tuto situaci porovnává s různými teoretickými koncepty a uvažuje, jak se má su-pervízor při vedení sezení zachovat. Popisuje možnosti intervencia různá rizika, která s sebou tyto možnosti nesou. | cs |
| dc.format.extent | 31-38 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika; | |
| dc.relation.ispartofseries | 23;1 | |
| dc.subject | supervize | cs |
| dc.subject | dětské domovy | cs |
| dc.subject | vychovatelé | cs |
| dc.subject | výuka | cs |
| dc.subject | výchova a vzdělávání | cs |
| dc.subject | učení | cs |
| dc.title | Vzdělávací aspekt v supervizi vychovatelů v dětských domovech | cs |
| dc.type | Article | cs |