DSpace Repository

Recenze: AUGER, M.T.; BOUCHARLAT, Ch. Učitel a problémový žák : Strategie pro řešení problémů s kázní a učením. Praha : Portál, 2005. 128 s. ISBN 80-7178-907-0.

Show simple item record

dc.date.accessioned 2015-03-23T09:32:32Z
dc.date.available 2015-03-23T09:32:32Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/753
dc.format.extent 40-40 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 15;1
dc.subject učitel a žák cs
dc.subject problémoví žáci cs
dc.subject pedagogická komunikace cs
dc.subject pedagogické dovednosti cs
dc.subject klima školy cs
dc.subject vzdělávání učitelů cs
dc.subject kázeň cs
dc.title Recenze: AUGER, M.T.; BOUCHARLAT, Ch. Učitel a problémový žák : Strategie pro řešení problémů s kázní a učením. Praha : Portál, 2005. 128 s. ISBN 80-7178-907-0. cs
dc.type Review cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account