dc.date.accessioned | 2015-03-23T09:32:32Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T09:32:32Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/753 | |
dc.format.extent | 40-40 s. | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
dc.relation.ispartofseries | 15;1 | |
dc.subject | učitel a žák | cs |
dc.subject | problémoví žáci | cs |
dc.subject | pedagogická komunikace | cs |
dc.subject | pedagogické dovednosti | cs |
dc.subject | klima školy | cs |
dc.subject | vzdělávání učitelů | cs |
dc.subject | kázeň | cs |
dc.title | Recenze: AUGER, M.T.; BOUCHARLAT, Ch. Učitel a problémový žák : Strategie pro řešení problémů s kázní a učením. Praha : Portál, 2005. 128 s. ISBN 80-7178-907-0. | cs |
dc.type | Review | cs |