| dc.contributor.author | Jůn, Hynek | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-20T07:54:28Z | |
| dc.date.available | 2015-03-20T07:54:28Z | |
| dc.date.issued | 2002 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/696 | |
| dc.description.abstract | Tento článek není přesným popisem aplikované behaviorální analýzy (ABA) ani kognitivně-behaviorální terapie (KBT). V úvodu si samozřejmě osvětlíme základní principy ABA, nicméně podrobně se budeme věnovat pouze prvnímu kroku obou postupů, který je pro oba společný. | cs |
| dc.format.extent | 82-88 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 12;2 | |
| dc.subject | mentální postižení | cs |
| dc.subject | mentální retardace | cs |
| dc.subject | autismus | cs |
| dc.subject | aplikovaná behaviorální analýza | cs |
| dc.subject | ABA | cs |
| dc.subject | kognitivně-behaviorální terapie | cs |
| dc.subject | KBT | cs |
| dc.title | Aplikovaná behaviorální analýza u dětí s mentální retardací a s autismem | cs |
| dc.type | Article | cs |