DSpace Repository

Spolupráce mezi odborníky a rodinou dítěte s dyslexií

Show simple item record

dc.contributor.author Lednická, Iva
dc.date.accessioned 2015-03-20T07:21:58Z
dc.date.available 2015-03-20T07:21:58Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/683
dc.description.abstract Cílem článku je seznámit čtenáře s některými výsledky výzkumu stresových a resilientních1 činitelů v rodinách dětí s dyslexií. Výsledky rozhovorů s 63 rodinami ukázaly mimo jiné to, že rodiče přikládají velký význam spolupráci se školou. Pokud je spolupráce z pohledu rodičů nedostačující a škola v jejich pohledu selhává, potom se rodiče staví ke škole negativně a přičítají ji vinu za neúspěch svého dítěte. Celkově je možné říci, že spolupráce se školou je jedním z nejčastěji uváděných zdrojů stresu. cs
dc.format.extent 269-279 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 14;4
dc.subject stres cs
dc.subject resilience cs
dc.subject dyslexie cs
dc.subject rodina cs
dc.subject speciální škola pro děti se specifickými poruchami učení (SPU) cs
dc.subject specializovaná třída cs
dc.subject poradna cs
dc.subject integrace cs
dc.subject speciální poruchy učení cs
dc.title Spolupráce mezi odborníky a rodinou dítěte s dyslexií cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account