| dc.contributor.author | Lednická, Iva | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-20T07:21:58Z | |
| dc.date.available | 2015-03-20T07:21:58Z | |
| dc.date.issued | 2004 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/683 | |
| dc.description.abstract | Cílem článku je seznámit čtenáře s některými výsledky výzkumu stresových a resilientních1 činitelů v rodinách dětí s dyslexií. Výsledky rozhovorů s 63 rodinami ukázaly mimo jiné to, že rodiče přikládají velký význam spolupráci se školou. Pokud je spolupráce z pohledu rodičů nedostačující a škola v jejich pohledu selhává, potom se rodiče staví ke škole negativně a přičítají ji vinu za neúspěch svého dítěte. Celkově je možné říci, že spolupráce se školou je jedním z nejčastěji uváděných zdrojů stresu. | cs |
| dc.format.extent | 269-279 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 14;4 | |
| dc.subject | stres | cs |
| dc.subject | resilience | cs |
| dc.subject | dyslexie | cs |
| dc.subject | rodina | cs |
| dc.subject | speciální škola pro děti se specifickými poruchami učení (SPU) | cs |
| dc.subject | specializovaná třída | cs |
| dc.subject | poradna | cs |
| dc.subject | integrace | cs |
| dc.subject | speciální poruchy učení | cs |
| dc.title | Spolupráce mezi odborníky a rodinou dítěte s dyslexií | cs |
| dc.type | Article | cs |