| dc.contributor.author | Michalová, Zdeňka | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-20T06:42:20Z | |
| dc.date.available | 2015-03-20T06:42:20Z | |
| dc.date.issued | 2001 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/669 | |
| dc.description.abstract | Ve školním prostředí v obecném slova smyslu se speciální pedagogika věnuje žákům s určitými problémy. Tito žáci z pohledu učitele mohou být charakterizováni jako: | cs |
| dc.format.extent | 277-284 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 11;5 | |
| dc.subject | metematika | cs |
| dc.subject | výuka | cs |
| dc.subject | děti | cs |
| dc.title | Vývojová hlediska rozvoje matematických schopností v předškolním věku a jejich dopad pro počátek výuky matematiky ve škole | cs |
| dc.type | Article | cs |