DSpace Repository

Pojetí a praxe nástavbového studia integrativní pedagogiky v Sársku

Show simple item record

dc.contributor.author Sander, Alfred
dc.date.accessioned 2015-03-19T08:50:24Z
dc.date.available 2015-03-19T08:50:24Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/573
dc.description.abstract Na Sárské univerzitě v Saarbruckenu je od roku 1989 zavedeno rozšiřující studium integrativní pedagogiky, které by mělo frekventantům poskytovat kvalifikaci pro společnou výchovu a vzdělávání postižených a nepostižených dětí. cs
dc.format.extent 169-174 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Specialní pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 10;3
dc.subject integrace cs
dc.subject děti s postižením cs
dc.title Pojetí a praxe nástavbového studia integrativní pedagogiky v Sársku cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account