| dc.contributor.author | Sander, Alfred | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-19T08:50:24Z | |
| dc.date.available | 2015-03-19T08:50:24Z | |
| dc.date.issued | 2000 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/573 | |
| dc.description.abstract | Na Sárské univerzitě v Saarbruckenu je od roku 1989 zavedeno rozšiřující studium integrativní pedagogiky, které by mělo frekventantům poskytovat kvalifikaci pro společnou výchovu a vzdělávání postižených a nepostižených dětí. | cs |
| dc.format.extent | 169-174 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 10;3 | |
| dc.subject | integrace | cs |
| dc.subject | děti s postižením | cs |
| dc.title | Pojetí a praxe nástavbového studia integrativní pedagogiky v Sársku | cs |
| dc.type | Article | cs |