DSpace Repository

Obtíže žáků při výuce čtení v důsledku didaktogení poruchy

Show simple item record

dc.contributor.author Michalová, Zdena
dc.date.accessioned 2015-03-19T08:33:48Z
dc.date.available 2015-03-19T08:33:48Z
dc.date.issued 2000
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/566
dc.description.abstract Zásadním zlomem v životě dítěte se stává jeho nástup do školy, získání role školáka, kterou však nelze považovat v žádném případě za výběrovou. cs
dc.format.extent 135-143 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Specialní pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 10;3
dc.subject didaktogení poruchy cs
dc.subject čtení cs
dc.subject výuka čtení cs
dc.title Obtíže žáků při výuce čtení v důsledku didaktogení poruchy cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account