| dc.contributor.author | Michalová, Zdena | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-19T08:33:48Z | |
| dc.date.available | 2015-03-19T08:33:48Z | |
| dc.date.issued | 2000 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/566 | |
| dc.description.abstract | Zásadním zlomem v životě dítěte se stává jeho nástup do školy, získání role školáka, kterou však nelze považovat v žádném případě za výběrovou. | cs |
| dc.format.extent | 135-143 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 10;3 | |
| dc.subject | didaktogení poruchy | cs |
| dc.subject | čtení | cs |
| dc.subject | výuka čtení | cs |
| dc.title | Obtíže žáků při výuce čtení v důsledku didaktogení poruchy | cs |
| dc.type | Article | cs |