DSpace Repository

Výzkum párových asociací u dětí se specifickou poruchou učení v kontextu jejich jazykové kompetence

Show simple item record

dc.contributor.author Kocurová, Marie
dc.date.accessioned 2015-03-18T13:31:21Z
dc.date.available 2015-03-18T13:31:21Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/545
dc.description.abstract Z výsledků výzkumu realizovaného v rámci grantu GAČR 4006/02/0856 se podařilo charakterizovat odlišnou strukturu jazykové inteligence, deficity v pragmatické úrovni jazyka a jazykovém citu děti se specifickou poruchou učení (též SPU). Asociování těchto děíi vykazuje, jak dokládá výzkumné sdělení, četná vývojová opoždění. Tyto charakteristiky zakládají potřebu individuálního naplňování speciálních vzdělávacích potřeb. Optimálním místem realizace těchto potřeb se pak jeví škola pracující na inkluzivních principech. cs
dc.format.extent 127-138 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 14;2
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject testy volných slovních párových asociací cs
dc.subject vazby lexikálně syntagmatické cs
dc.subject vazdy paradigmatické cs
dc.subject vazby syntagmaticko-syntaktické a fonetické cs
dc.subject index heterogenity cs
dc.subject integrace a inkluze cs
dc.subject individualizace cs
dc.subject vzdělávání zaměřené na žáka cs
dc.title Výzkum párových asociací u dětí se specifickou poruchou učení v kontextu jejich jazykové kompetence cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account