| dc.contributor.author | Kocurová, Marie | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-18T13:31:21Z | |
| dc.date.available | 2015-03-18T13:31:21Z | |
| dc.date.issued | 2004 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/545 | |
| dc.description.abstract | Z výsledků výzkumu realizovaného v rámci grantu GAČR 4006/02/0856 se podařilo charakterizovat odlišnou strukturu jazykové inteligence, deficity v pragmatické úrovni jazyka a jazykovém citu děti se specifickou poruchou učení (též SPU). Asociování těchto děíi vykazuje, jak dokládá výzkumné sdělení, četná vývojová opoždění. Tyto charakteristiky zakládají potřebu individuálního naplňování speciálních vzdělávacích potřeb. Optimálním místem realizace těchto potřeb se pak jeví škola pracující na inkluzivních principech. | cs |
| dc.format.extent | 127-138 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 14;2 | |
| dc.subject | specifické poruchy učení | cs |
| dc.subject | testy volných slovních párových asociací | cs |
| dc.subject | vazby lexikálně syntagmatické | cs |
| dc.subject | vazdy paradigmatické | cs |
| dc.subject | vazby syntagmaticko-syntaktické a fonetické | cs |
| dc.subject | index heterogenity | cs |
| dc.subject | integrace a inkluze | cs |
| dc.subject | individualizace | cs |
| dc.subject | vzdělávání zaměřené na žáka | cs |
| dc.title | Výzkum párových asociací u dětí se specifickou poruchou učení v kontextu jejich jazykové kompetence | cs |
| dc.type | Article | cs |