| dc.contributor.author | Vojtová, Věra | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-18T10:39:35Z | |
| dc.date.available | 2015-03-18T10:39:35Z | |
| dc.date.issued | 2003 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/510 | |
| dc.description.abstract | Hranice mezi vzděláváním a výchovou nelze vymezit právě pro jejich provázanost a prostupnost. Škola vedle plnění svých základních cílů v oblasti vzdělávání působí na osobnostní rozvoj každého žáka a ovlivňuje způsoby jeho chování, ať v pozitivním nebo v negativním slova smyslu. | cs |
| dc.format.extent | 297-303 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 13;4 | |
| dc.subject | kázeň | cs |
| dc.subject | vzdělání | cs |
| dc.subject | výchova | cs |
| dc.title | Problematika kázně na základní škole 1. část | cs |
| dc.type | Article | cs |