| dc.contributor.author | Hatašová, Jana | |
| dc.contributor.author | Jeřábková, Kateřina | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-17T07:55:05Z | |
| dc.date.available | 2015-03-17T07:55:05Z | |
| dc.date.issued | 2006 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/391 | |
| dc.description.abstract | V pojednání se zabýváme problematikou výuky cizích jazyků u žáků a studentů se sluchovým postižením. Toto téma se v současnosti s příchodem státních závěrečných zkoušek z cizího jazyka, kterým se nevyhnou ani žáci se sluchovým postižením na středních školách, stává velmi aktuálním. Zamýšlíme se nad důvody, které nás i další odborníky vedou k přesvědčení, že by výuka cizího jazyka měla být součásti vzdělávání sluchově postižených žáků, a to již od základních škol. Dále uvádíme, proč jsme přesvědčeni, že vhodný cizí jazyk pro sluchově postižené je anglický jazyk. V poslední části se zaměřujeme na některé aspekty výuky anglického jazyka u neslyšících žáků a studentů, a to ve spojení s jazykovými dovednostmi nejen v anglickém jazyce. | cs |
| dc.format.extent | 97-105 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 16;2 | |
| dc.subject | žáci a studenti se sluchovím postižením | cs |
| dc.subject | neslyšící | cs |
| dc.subject | anglický jazyk | cs |
| dc.subject | metody a přístupy ve výuce anglického jazyka | cs |
| dc.subject | jazykové dovednosti | cs |
| dc.subject | čtení s porozuměním | cs |
| dc.subject | psaní | cs |
| dc.subject | nevidomost | cs |
| dc.title | Cizí jazyk na školách pro sluchově postižené | cs |
| dc.type | Article | cs |