| dc.contributor.author | Hádková, Kateřina | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-16T10:35:56Z | |
| dc.date.available | 2015-03-16T10:35:56Z | |
| dc.date.issued | 2006 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/360 | |
| dc.description.abstract | Autorka vychází ze zkušeností Poradny pro studenty se specifickými potřebami na Pedagogické fakulté UK, která byla obnovena a rozšířena v roce 2004 na podporu studentů se zdravotním postižením. Text je zaméřen na sluchové postižené studenty a uvádí hlavní zásady a možnosti komunikace s nimi a je doplněn výčtem nejběžnějších kompenzačních pomůcek. Článek je informativní a je určen především těm, kteří osobní zkušenost s výukou sluchově postižených doposud neměli, nebo jen minimální. | cs |
| dc.format.extent | 29-35 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Specialní pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 16;1 | |
| dc.subject | neslyšící | cs |
| dc.subject | sluchové vady | cs |
| dc.subject | znakový jazyk | cs |
| dc.subject | odezírání | cs |
| dc.subject | kochleární implantáty | cs |
| dc.subject | sluchadla | cs |
| dc.subject | FM pojítka | cs |
| dc.subject | indukční smyčka | cs |
| dc.subject | integrace | cs |
| dc.subject | inkluze | cs |
| dc.title | Studium sluchově postížených studentů na vysoké škole | cs |
| dc.type | Article | cs |