| dc.contributor.author | Valenta, Milan | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-16T10:07:09Z | |
| dc.date.available | 2015-03-16T10:07:09Z | |
| dc.date.issued | 2008 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/355 | |
| dc.description.abstract | Autor článku se zabývá vybranými specifiky tvorby učebnic pro žáky s mentálním postižením - hierarchií didaktických funkcí učebnic a koncepčním plánem učebnice. | cs |
| dc.format.extent | 134-137 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 18;2 | |
| dc.subject | osoby s mentálním postižením | cs |
| dc.subject | tvorba učebnic | cs |
| dc.subject | didaktické funkce učebnic | cs |
| dc.subject | koncepčně ideové schéma učebnice | cs |
| dc.subject | taxonomie učebních úloh | cs |
| dc.subject | beletrizovaný didaktický text | cs |
| dc.subject | serializace didaktických příběhů | cs |
| dc.subject | dramatická výchova | cs |
| dc.title | K teorii tvorby učebnic pro žáky s mentálním postižením | cs |
| dc.type | Article | cs |