DSpace Repository

K teorii tvorby učebnic pro žáky s mentálním postižením

Show simple item record

dc.contributor.author Valenta, Milan
dc.date.accessioned 2015-03-16T10:07:09Z
dc.date.available 2015-03-16T10:07:09Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/355
dc.description.abstract Autor článku se zabývá vybranými specifiky tvorby učebnic pro žáky s mentálním postižením - hierarchií didaktických funkcí učebnic a koncepčním plánem učebnice. cs
dc.format.extent 134-137 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 18;2
dc.subject osoby s mentálním postižením cs
dc.subject tvorba učebnic cs
dc.subject didaktické funkce učebnic cs
dc.subject koncepčně ideové schéma učebnice cs
dc.subject taxonomie učebních úloh cs
dc.subject beletrizovaný didaktický text cs
dc.subject serializace didaktických příběhů cs
dc.subject dramatická výchova cs
dc.title K teorii tvorby učebnic pro žáky s mentálním postižením cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account