DSpace Repository

Přístupy k počátečnímu vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním

Show simple item record

dc.contributor.author Bartoňová, Miroslava
dc.date.accessioned 2015-03-13T13:05:21Z
dc.date.available 2015-03-13T13:05:21Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/348
dc.description.abstract Článek prezentuje výsledky výzkumného šetření, realizovaného v letech 2000-2008 v přípravných třídách základních škol v České republice. Cílem výzkumného šetření byla komplexní analýza teoretických a empirických zdrojů týkajících se problematiky multikulturní edukace jedinců z odlišného etnického prostředí s důrazem na možnosti edukace v přípravné třídě. V závěru jsou prezentovány výsledky šetření vzhledem k speciálněpedagogické teorii a praxi. cs
dc.format.extent 101-120 s. cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 18;2
dc.subject děti předškolního věku cs
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject Romové cs
dc.subject edukace cs
dc.subject žáci se sociálním znevýhodněním cs
dc.subject sociální chování cs
dc.subject přípravné třídy základní školy cs
dc.subject vzdělávací programy cs
dc.subject školské zákony cs
dc.title Přístupy k počátečnímu vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním cs
dc.type Article


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account