| dc.contributor.author | Bartoňová, Miroslava | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-13T13:05:21Z | |
| dc.date.available | 2015-03-13T13:05:21Z | |
| dc.date.issued | 2008 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/348 | |
| dc.description.abstract | Článek prezentuje výsledky výzkumného šetření, realizovaného v letech 2000-2008 v přípravných třídách základních škol v České republice. Cílem výzkumného šetření byla komplexní analýza teoretických a empirických zdrojů týkajících se problematiky multikulturní edukace jedinců z odlišného etnického prostředí s důrazem na možnosti edukace v přípravné třídě. V závěru jsou prezentovány výsledky šetření vzhledem k speciálněpedagogické teorii a praxi. | cs |
| dc.format.extent | 101-120 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 18;2 | |
| dc.subject | děti předškolního věku | cs |
| dc.subject | multikulturní výchova | cs |
| dc.subject | Romové | cs |
| dc.subject | edukace | cs |
| dc.subject | žáci se sociálním znevýhodněním | cs |
| dc.subject | sociální chování | cs |
| dc.subject | přípravné třídy základní školy | cs |
| dc.subject | vzdělávací programy | cs |
| dc.subject | školské zákony | cs |
| dc.title | Přístupy k počátečnímu vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním | cs |
| dc.type | Article |