| dc.contributor.author | Zikl, Pavel | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-12T14:48:08Z | |
| dc.date.available | 2015-03-12T14:48:08Z | |
| dc.date.issued | 2008 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/335 | |
| dc.description.abstract | Příspěvek se zabývá vzděláváním žáků s kombinovaným postižením (mentálním a tělesným) a komplexní péčí o tyto žáky. Jsou zde prezentovány některé výsledky výzkumů realizovaných na Ústavu primární a preprimární edukace PdF UHK. Jedná se zejména o dílčí výsledky komparace stavu ucelené rehabilitace v běžných ZŠ a ve školách speciálních (např. srovnání silných a slabých stránek u jednotlivých typů škol nebo výrokové záznamy rodičů a učitelek). | cs |
| dc.format.extent | 001-009 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 18;1 | |
| dc.subject | zdravotní postižení | cs |
| dc.subject | integrace | cs |
| dc.subject | vzdělávání žáků se speciálními potřebami | cs |
| dc.subject | rehabilitační lékařství | cs |
| dc.title | Žák s kombinovaným postižením v ZŠ | cs |
| dc.type | Article | cs |