DSpace Repository

Speciální pedagogika a lidé s duševním onemocněním: otázky teorie, potřeby praxe

Show simple item record

dc.contributor.author Furmaníková, Lada
dc.date.accessioned 2015-03-12T11:23:48Z
dc.date.available 2015-03-12T11:23:48Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/325
dc.description.abstract Text je věnován úvahám nad tématem potřebnosti speciálněpedagogických intervencí ve vztahu k osobám s duševním onemocněním. Vychází z aktuálních poznatků české i světové psychiatrie a sociální práce, které potvrzují potřebu nabídnout speciálně-pedagogickou podporu zejména osobám, u kterých má duševní nemoc dopad na adaptivní dovednosti a schopnost uplatnit se v běžném, každodenním životě. Klíčovým tématem jsou možnosti teoretického ukotvení předkládané problematiky v oboru speciální pedagogika a vymezení toho, co může speciální pedagogika nabídnout jiným oborům, které se podporou osob s duševním onemocněním zabývají tradičné. cs
dc.format.extent 322-331 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze cs
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika cs
dc.relation.ispartofseries 19;4
dc.subject duševně nemocní cs
dc.subject schizofrenie cs
dc.subject kognitivní deficit a jeho sociální důsledky cs
dc.subject speciální pedagogika cs
dc.subject osoby s duševním onemocněním cs
dc.subject psychopedie cs
dc.subject pedagogické zásady cs
dc.title Speciální pedagogika a lidé s duševním onemocněním: otázky teorie, potřeby praxe cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account