| dc.contributor.author | Šašková, Helena | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-11T08:57:30Z | |
| dc.date.available | 2015-03-11T08:57:30Z | |
| dc.date.issued | 2009 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/308 | |
| dc.description.abstract | Článek popisuje použití systemického přístupu v programu primární prevence, který si klade za cíl pracovat s „problémovými třídami" takovým způsobem, aby se žáci dokázali chopit své odpovědnosti a společnými silami vytvořili lepší klima v kolektivu. Vedle popisu teoretických východisek a uplatňovaných technik nabízí autorka shrnutí zkušeností s realizací programu, pro které využila strukturu SWOT analýzy, a zprávy o hodnocení třídních učitelů, v jejichž třídách byl program realizován. | cs |
| dc.format.extent | 162-170 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 19;2 | |
| dc.subject | primární prevence | cs |
| dc.subject | školní prevence | cs |
| dc.subject | systemický přistup | cs |
| dc.subject | problémová třída | cs |
| dc.subject | evaluace preventivního programu | cs |
| dc.title | Preventivní práce s problémovým třídním kolektivem s využitím systemického na řešení orientovaného přístupu | cs |
| dc.type | Article | cs |