dc.contributor.author | Stawowy-Wojnarowska, Irena | |
dc.contributor.author | Krosny, Jósef | |
dc.date.accessioned | 2014-11-07T12:09:05Z | |
dc.date.available | 2014-11-07T12:09:05Z | |
dc.date.issued | 1990 | |
dc.identifier.issn | 0862-1632 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/29 | |
dc.format.extent | 51-65 s. | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | |
dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika; | |
dc.relation.ispartofseries | 1;2 | |
dc.subject | zvláštní školy | cs |
dc.subject | speciální školy | cs |
dc.subject | Polsko | cs |
dc.subject | výchova a vzdělávání | cs |
dc.subject | vyučovací metody | cs |
dc.subject | vyučování | cs |
dc.subject | zásady soustavnosti | cs |
dc.subject | zásady názornosti | cs |
dc.subject | zásady samostatnosti | cs |
dc.subject | zdravotně postižené děti | cs |
dc.subject | postižení | cs |
dc.subject | tělesně postižené děti | cs |
dc.title | Vyučovací zásady a jejich užití ve speciálních školách v Polsku | cs |
dc.type | Article | cs |