| dc.contributor.author | Jedlička, Richard | |
| dc.date.accessioned | 2015-02-13T11:59:11Z | |
| dc.date.available | 2015-02-13T11:59:11Z | |
| dc.date.issued | 2010 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/261 | |
| dc.description.abstract | Článek přibližuje situaci týkající se problematiky sociálně patologických jevů ohrožujících zdravý vývoj děti a mládeže. Jsou uvedeny statistické údaje ilustrující situaci a problémy děti a dospívajících, kteří využili odborných služeb středisek výchovné péče. Autor poukazuje na méné známé typy pedagogických aktivit a terapeutické přístupy, které mohou být užívány ve střediscích při pomoci klientům, jejich rodičům a učitelům. Závěrem jsou naznačeny priority možného rozvoje středisek. | cs |
| dc.format.extent | 32-50 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 20;1 | |
| dc.subject | prevence | cs |
| dc.subject | poruchy chování | cs |
| dc.subject | delikvence | cs |
| dc.subject | experimentování s návykovými látkami | cs |
| dc.subject | šikana | cs |
| dc.subject | osobnostní problémy | cs |
| dc.subject | rodinné problémy | cs |
| dc.subject | školní problémy | cs |
| dc.subject | středisko výchovné péče | cs |
| dc.subject | diagnostika sociálního klimatu třídy | cs |
| dc.subject | poradenství | cs |
| dc.subject | preventivné výchovná činnost | cs |
| dc.subject | individuální výchovné plány | cs |
| dc.subject | terapie | cs |
| dc.subject | sociální opora | cs |
| dc.subject | zážitková pedagogika | cs |
| dc.subject | rodinná terapeutická činnost | cs |
| dc.subject | psychosociální zátěž | cs |
| dc.subject | externí profesionální podpora | cs |
| dc.subject | Balintovská skupina | cs |
| dc.subject | supervize | cs |
| dc.title | Aktuální úloha středisek výchovné péče při prevenci sociálně patologických jevů a poskytování poradenských služeb | cs |
| dc.type | Article | cs |