dc.contributor.author |
Jedlička, Richard |
|
dc.date.accessioned |
2015-02-13T11:59:11Z |
|
dc.date.available |
2015-02-13T11:59:11Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.issn |
1211-2720 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.specpeda.cz/handle/0/261 |
|
dc.description.abstract |
Článek přibližuje situaci týkající se problematiky sociálně patologických jevů ohrožujících zdravý vývoj děti a mládeže. Jsou uvedeny statistické údaje ilustrující situaci a problémy děti a dospívajících, kteří využili odborných služeb středisek výchovné péče. Autor poukazuje na méné známé typy pedagogických aktivit a terapeutické přístupy, které mohou být užívány ve střediscích při pomoci klientům, jejich rodičům a učitelům. Závěrem jsou naznačeny priority možného rozvoje středisek. |
cs |
dc.format.extent |
32-50 s. |
cs |
dc.language.iso |
cs |
cs |
dc.publisher |
Univerzita Karlova v Praze |
cs |
dc.relation.ispartofseries |
Speciální pedagogika |
cs |
dc.relation.ispartofseries |
20;1 |
|
dc.subject |
prevence |
cs |
dc.subject |
poruchy chování |
cs |
dc.subject |
delikvence |
cs |
dc.subject |
experimentování s návykovými látkami |
cs |
dc.subject |
šikana |
cs |
dc.subject |
osobnostní problémy |
cs |
dc.subject |
rodinné problémy |
cs |
dc.subject |
školní problémy |
cs |
dc.subject |
středisko výchovné péče |
cs |
dc.subject |
diagnostika sociálního klimatu třídy |
cs |
dc.subject |
poradenství |
cs |
dc.subject |
preventivné výchovná činnost |
cs |
dc.subject |
individuální výchovné plány |
cs |
dc.subject |
terapie |
cs |
dc.subject |
sociální opora |
cs |
dc.subject |
zážitková pedagogika |
cs |
dc.subject |
rodinná terapeutická činnost |
cs |
dc.subject |
psychosociální zátěž |
cs |
dc.subject |
externí profesionální podpora |
cs |
dc.subject |
Balintovská skupina |
cs |
dc.subject |
supervize |
cs |
dc.title |
Aktuální úloha středisek výchovné péče při prevenci sociálně patologických jevů a poskytování poradenských služeb |
cs |
dc.type |
Article |
cs |