| dc.contributor.author | Pešat, Pavel | |
| dc.date.accessioned | 2015-02-11T12:40:40Z | |
| dc.date.available | 2015-02-11T12:40:40Z | |
| dc.date.issued | 2011 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/197 | |
| dc.description.abstract | Příspěvek se zabývá problematikou rizikové komunikace v prostřední internetu, jmenovitě kyberšikanou. Jsou uvedeny nejdůležitější formy kyberšikany, její důsledky, možné způsoby prevence a souvislosti rizikové komunikace se školním vzděláváním žáků. | cs |
| dc.format.extent | 33-46 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 21;1 | |
| dc.subject | informační a komunikační technologie | cs |
| dc.subject | internet | cs |
| dc.subject | internet, riziková komunikace v prostředí internetu | cs |
| dc.subject | šikana | cs |
| dc.subject | kyberšikana | cs |
| dc.subject | Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání | cs |
| dc.title | Rizikové jevy související s využíváním informačních a komunikačních technologií - kyberšikana | cs |
| dc.type | Article | cs |