| dc.contributor.author | Regina, Prouzová-Květoňová | |
| dc.date.accessioned | 2015-02-10T09:47:35Z | |
| dc.date.available | 2015-02-10T09:47:35Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/157 | |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika; | |
| dc.relation.ispartofseries | 22;1 | |
| dc.subject | neurologická onemocnění | cs |
| dc.subject | edukace | cs |
| dc.subject | intervence | cs |
| dc.subject | terapie | cs |
| dc.subject | psychosociální pomoc | cs |
| dc.title | Recenze: VÍTEK, J., VÍTKOVÁ, M. Teorie a praxe v edukaci, intervenci, terapii a psychosociální podpoře jedinců se zdravotním postižením se zaměřením na neurologická onemocnění. Brno : Paido, 2010. 250 s. ISBN 978-80-7315-210-9. | cs |
| dc.type | Review | cs |