| dc.contributor.author | Kopečný, Petr | |
| dc.contributor.author | Klenková, Jiřina | |
| dc.date.accessioned | 2017-11-14T13:44:39Z | |
| dc.date.available | 2017-11-14T13:44:39Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/1578 | |
| dc.description.abstract | Abstrakt: Příspěvek tematizuje problematiku speciálněpedagogické podpory poskytované osobám žijícím v zařízeních sociálních služeb v České republice. Prostřednictvím kvantitativně orientova- né dotazníkové analýzy jsou představeny dílčí výsledky dvouetapové studie zabývající se stavem logopedické intervence realizované v domovech pro osoby se zdravotním postižením a pohledem logopedů na roli pracovníků v sociálních službách při rozvoji komunikačních schopností a doved- ností uživatelů zařízení. | cs |
| dc.description.abstract | This article takes as theme the subject of special educational support provided to people living in social services facilities in the Czech Republic. Using a quantita- tively orientated questionnaire analysis the article presents the interim results of a two-stage study dealing with the state of logopedic intervention conducted in homes for people with health disability and the view of speech therapists on the role of social services staff in the development of the communication abilities and skills of users of the facilities. | en |
| dc.format.extent | 183-193; 11 stran | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 24;3 | |
| dc.subject | logopedická intervence | cs |
| dc.subject | komunikační schopnosti | cs |
| dc.subject | sociální služby | cs |
| dc.subject | uživatel | cs |
| dc.subject | pracovník v sociálních službách | cs |
| dc.title | Pracovník v sociálních službách v domově pro osoby se zdravotním postižením v procesu rozvoje komunikačních schopností uživatelů z pohledu logopedů | cs |
| dc.type | Article | cs |