| dc.contributor.author | Hronová, Anna Cícha | |
| dc.date.accessioned | 2015-05-05T09:14:25Z | |
| dc.date.available | 2015-05-05T09:14:25Z | |
| dc.date.issued | 2010 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/1394 | |
| dc.description.abstract | Článek seznamuje čtenáře s obecnými principy vývoje jazyka a fázemi jeho načasování, ty jsou potom usouvztažněny s problematikou osvojování znakového jazyka u dětí vyrůstajících v přirozeném prostředí neslyšících rodin. Dále článek představuje odborné publikace, které vznikly v oblasti psycholingvistiky českého znakového jazyka a vykládá charakteristiky řeči neslyšícího dítěte předškolního věku. | cs |
| dc.format.extent | 265-274 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 20;4 | |
| dc.subject | psycholingvistika | cs |
| dc.subject | osvojování jazyka | cs |
| dc.subject | znakový jazyk | cs |
| dc.subject | děti se sluchovým postižením | cs |
| dc.title | Úloha znakového jazyka v rozvoji neslyšícího dítěte | cs |
| dc.type | Article | cs |