DSpace Repository

Vybrané okruhy speciálněpedagogické diagnostiky v období povinné školní docházky aneb co by měl vědět pedagog, který vzdělává v rámci integrace žáka se zdravotním postižením

Show simple item record

dc.contributor.author Přinosilová, Dagmar
dc.date.accessioned 2014-11-13T14:31:12Z
dc.date.available 2014-11-13T14:31:12Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.issn 1211-2720
dc.identifier.uri http://dspace.specpeda.cz/handle/0/94
dc.description.abstract Příspěvek se zabývá hlavními oblastmi diagnostiky v období povinné školní docházky, a to z pohledu pedagoga laika se zdravotním postižením a jeho spolupráce s příslušnými poradenskými pracovišti. Našim cílem je zejména prohloubení informovanosti pedagogů běžných základních škol, kteří vzdělávají v rámci integrace žáky se zdravotním postižením. Pro speciální pedagogy nebudou patrné tyto informace nové, ale informovanost pedagogů běžných základních škol nebývá vždy v souladu s požadavky, které na ně v tomto směru jsou kladeny. Období povinné školní docházky je v příspěvku ohraničeno diagnostikou školní zralosti při nástupu dítěte do školy a diagnostikou profesní orientace a volby dalšího studijního či praktického zaměření žáka při opouštění základní školy. Důraz je kladen na souvislost a propojenost diagnostiky školního období s předchozími vývojovými obdobími (raný a předškolní věk). cs
dc.format.extent 95-111 s. cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Karlova v Praze
dc.relation.ispartofseries Speciální pedagogika;
dc.relation.ispartofseries 23;2
dc.subject diagnostika cs
dc.subject lékařská péče cs
dc.subject lékařství cs
dc.subject psychologická diagnostika cs
dc.subject pedagogicko-psychologické poradenství cs
dc.subject speciální pedagogika cs
dc.subject psychologie cs
dc.subject povinná školní docházka cs
dc.subject tělesně postižení lidé cs
dc.subject mentálně postižení cs
dc.subject zrakově postižení cs
dc.subject sluchově postižené děti cs
dc.subject žáci cs
dc.subject školní zralost cs
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject školní prospěch cs
dc.subject sociální vztahy cs
dc.subject sociálně patoligické jevy cs
dc.subject charakteristika profese cs
dc.title Vybrané okruhy speciálněpedagogické diagnostiky v období povinné školní docházky aneb co by měl vědět pedagog, který vzdělává v rámci integrace žáka se zdravotním postižením cs
dc.type Article cs


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account