| dc.contributor.author | Přinosilová, Dagmar | |
| dc.date.accessioned | 2014-11-13T14:31:12Z | |
| dc.date.available | 2014-11-13T14:31:12Z | |
| dc.date.issued | 2013 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/94 | |
| dc.description.abstract | Příspěvek se zabývá hlavními oblastmi diagnostiky v období povinné školní docházky, a to z pohledu pedagoga laika se zdravotním postižením a jeho spolupráce s příslušnými poradenskými pracovišti. Našim cílem je zejména prohloubení informovanosti pedagogů běžných základních škol, kteří vzdělávají v rámci integrace žáky se zdravotním postižením. Pro speciální pedagogy nebudou patrné tyto informace nové, ale informovanost pedagogů běžných základních škol nebývá vždy v souladu s požadavky, které na ně v tomto směru jsou kladeny. Období povinné školní docházky je v příspěvku ohraničeno diagnostikou školní zralosti při nástupu dítěte do školy a diagnostikou profesní orientace a volby dalšího studijního či praktického zaměření žáka při opouštění základní školy. Důraz je kladen na souvislost a propojenost diagnostiky školního období s předchozími vývojovými obdobími (raný a předškolní věk). | cs |
| dc.format.extent | 95-111 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika; | |
| dc.relation.ispartofseries | 23;2 | |
| dc.subject | diagnostika | cs |
| dc.subject | lékařská péče | cs |
| dc.subject | lékařství | cs |
| dc.subject | psychologická diagnostika | cs |
| dc.subject | pedagogicko-psychologické poradenství | cs |
| dc.subject | speciální pedagogika | cs |
| dc.subject | psychologie | cs |
| dc.subject | povinná školní docházka | cs |
| dc.subject | tělesně postižení lidé | cs |
| dc.subject | mentálně postižení | cs |
| dc.subject | zrakově postižení | cs |
| dc.subject | sluchově postižené děti | cs |
| dc.subject | žáci | cs |
| dc.subject | školní zralost | cs |
| dc.subject | specifické poruchy učení | cs |
| dc.subject | školní prospěch | cs |
| dc.subject | sociální vztahy | cs |
| dc.subject | sociálně patoligické jevy | cs |
| dc.subject | charakteristika profese | cs |
| dc.title | Vybrané okruhy speciálněpedagogické diagnostiky v období povinné školní docházky aneb co by měl vědět pedagog, který vzdělává v rámci integrace žáka se zdravotním postižením | cs |
| dc.type | Article | cs |