| dc.contributor.author | Beerová, Edita | |
| dc.date.accessioned | 2015-03-24T07:56:11Z | |
| dc.date.available | 2015-03-24T07:56:11Z | |
| dc.date.issued | 2005 | |
| dc.identifier.issn | 1211-2720 | |
| dc.identifier.uri | http://dspace.specpeda.cz/handle/0/812 | |
| dc.description.abstract | Článek seznamuje s výsledky výzkumného šetření, které bylo provedeno u vyučujících přípravných tříd základních škol speciálních v ČR. Tento výzkum se zabývá otázkou aplikace prostředků augmentativní a alternativní komunikace (AAK). Vyučující odpovídali na otázky týkající se užívám prostředků AAK v jejich praxi. Vyjádřili svůj názor na efektivitu užívání prostředků AAK v procesu edukace osob s mentálním postižením a vytyčili překážky aplikace prostředků AAK. | cs |
| dc.format.extent | 140-113 s. | cs |
| dc.language.iso | cs | cs |
| dc.publisher | Univerzita Karlova v Praze | cs |
| dc.relation.ispartofseries | Speciální pedagogika | cs |
| dc.relation.ispartofseries | 15;2 | |
| dc.subject | augmentativní a alternativní komunikace | cs |
| dc.subject | mentální postižení | cs |
| dc.title | Aktuální stav užívání prostředků augmentativní a alternativní komunikace | cs |
| dc.type | Article | cs |